BanazTV Banaz Haberleri - 18 Şubat 2018, Pazar

Eğitim

Ahat Köyü Şehit Edip Aybey Ortaokulu’nu Ziyaret Ettik

Hani küçüklüğümüzün bir şarkısı vardır orda bir köy var uzakta, o köy bizim köyümüzdür gitmesek te kalmasak ta diye devam eden mısraları olan çocuk türküsüne takıldık düştük yollara. Ahat köyün tam en güzel yerinde meydanın hemen aşağısında, Yazıtepeli, Düzkışlalı,Kavacıklı, Çöğürlülü, İmrezli, Ulupınarlı,Reşadiyeli,Kaylılı,Boduçdamlı yarının küçükleri yarınların yılmaz bekçileri burada kardeşçe beraberce yarınları için hep beraber eğitim alıyorlar. Bir tane de şahin bakışlı mert bir yiğidimiz var, küçükken geçirmiş rahatsızlığı nedeniyle eğitimine bıkmadan, usanmadan annesinin yardımıyla geliyor. Son derece bilgi ve teknolojiyle buluşmuş bu okulda okul idare yönetimi ile eğitim geçmiş yıllar da baya ses getirmiş. Rahmetli okul müdürü ile tarihten günümüze bugüne kadar her...

Bir Alkış Bir Tebessüm

Değerli Banaz TV Takip Edenleri bugünden itibaren haftanın bir kaç günü bir alkış, bir tebessüm yazılarıyla sizlerle buluşacağız beraber haftayı beraber yorumlayacağız. Bu yazılar da kesinlikle bir kişi veya kurum hedef alınmayacak yapılan davranışlar ve verilen mesajlara ele alacağız. Sizde bu kurala uymak kaydıyla bize katılabilir siniz. Herkese şimdiden teşekkür ediyoruz. İşte ilk bölümle sizlerle... Evet geçmişini bilmeyen geleceğine yön veremez ... sözüyle bizlere gelecek umutlu yarınlara işaret eden Mustafa Kemal ATATÜRK bu sözüyle ne demek istedi? Bu sözün gölgesinde bir kurumumuz geçmişten günümüze kullanılan eşyaları ve araç gereçleri müze de yer veriyor. bunun için bulunduğu kurum bünyesinde iş birliğiyle bizleri tarihin güzel noktalarına...

31 Ağustos Ortaokulu’nu Ziyaret Ettik

İlçemizin tarihi ve verdiği kaliteli eğitimi ile mezun olan öğrencilerin bazılarının hala dün gibi hatırladığı okullarımızdan biri olan 31 Ağustos Ortaokulu'na bir mini nezaket ziyaretinde bulunduk. Ziyaretimizde okul müdürü Yusuf  OREL bizleri okulun giriş kapısında son derece mütevazi ve sıcak bir tebessüm ile karşıladı. OREL'in eşliğinde okulun A ve B bloklarını gezdik. Okulun A bloğunda bulunan Z kütüphaneyi gezdik. Daha sonra okulun geçmişten bugüne kazandığı başarılı kupa ve madalyaları incelendik. Okulun sınıflarını gezdikçe bizlere bugüne kadar emek veren değerli öğretmenlerimizin bizlere sunduğu bilgi ve tecrübeleri öğütleri birbir gözümüzde canlandı ve duygusal anlar yaşadık. Ziyaretimiz karşılıklı dilek ve temennilerle sona erdi. Banaz TV olarak bizlere...

Mahire Eynel İlkokulu’nu Ziyaret Ettik

Güzel ve başarılı okullarımızdan biri olan ilçemize yakın olan köylerde ikamet eden gelecek nesillerin ilk filizlendiğini Mahire Eynel İlköğretim okuluna bir küçük ziyaret gerçekleştirdik. Ziyaretimizde bugünün küçüğü yarının büyüğü olacak nesiller etrafımızı sardı. Okulun önünde bulunan banka hep beraber oturup küçük bilgi yarışması yaptık. Sorduğumuz sorulara hemen tek bir düşünce hep beraber cevap vermeleri bizleri çok mutlu etti. Mutluluğumuz gelecek nesiller Mustafa Kemal Atatürk'ün ilke ve inkılaplarını son derce bağlı olduğunu ve aynı kararlıkta devam etmesi çok güzel bir görüntüydü. Daha sonra okulun ilk katını gezdiğimizde son derece güzel temiz ve çok rahat sınıflarda eğitim öğretim aldıklarını görmek son derce bizleri sevindirdi. Ziyaretimiz okul öğrencilerle...

ŞEHİT TUNCAY DURMUŞ MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ’Nİ ZİYARET ETTİK

İlçemizin başarılı okullarından biri olan Şehit Tuncay Durmuş Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi'ne bir nezaket ziyaretinde bulunduk. Ziyaretimizde bizleri okul kapısında son derece saygılı ve güzel bir şekilde okul müdürü İsmail GÜDÜL karşıladı. Okul müdürü İsmail GÜDÜL 'le beraber son yapılan çalışmaları yerinde gördük ve bundan sonraki çalışmalar hakkında bilgi aldık. Ziyaretimiz karşılıklı dilek ve temennilerle sona erirken bizlere kıymetli zamanlarını ayırıp okul gezdiren bize yakından ilgilenen okul müdürü İsmail GÜDÜL  ile okul yönetimine ve değerli öğrenci kardeşlerimize teşekkür ediyoruz.

Banaz Tv Yeni Yayın Dönemi

Sitemiz bahar ayıyla birlikte canlanmaya devam ediyor. Beğenerek severek izleyeceğiz amatör doğal programlarla bu ekranda sizlerle buluşturmaya devam edeceğiz inşallah. Sitemizde bir brinden heyecanlı güzel televizyon tarzındaki programlara da sizlerde konuk olabilir bizlere destek olabilirsiniz. İşte ilk güzel program ve konuklarıyla sizlerle olmanın tatlı güzelliğini ve onurunu yaşayacağız. Söz Esnafta programı Perşembe günü çekimlerine başlanacak ve Pazar Günü sizlerde bu portal dan televizyon izler gibi izleyeceksiniz. Söz Esnaf da programın ilk konukları ilçemizde yeni açılacak olan Kültür Cafe Sahipleri Ahmet ÖZOĞUL ve Cihad ERSOY olacak bu keyifli programı Pazar günü Saat 22.00 de izleyebilirsiniz.

Banaz Masa Tenisi Turnuvası Başladı

Banaz Gençlik Hizmetleri Ve Spor Müdürlüğü Masa tenisi turnuvası başladı Turnuvaya her yaş kategorisinden birbinden güzide katılımcılar katıldı. Çok sayıda olmasa da güzel maçların ev sahipliği yaptığı salonda heyecan ve beceri son derece görülmeye değerdi Turnuvada dereceye girenler 19 Mayıs Gençlik Ve Spor Bayramında ödüllerini alacağı öğrenildi.   Resimler için Facebook adresimize tıklayınız.

VATAN İÇİN ŞEHİT OLMUŞSUN OĞUL

YİRMİ SENE BAKTlM BÜYÜTTÜM SENİ NİNNİLER SÖYLEDİM UYUT TUM SENİ ELLERİN DEN TUTUP YÜRÜT TÜM SENİ VATAN İÇİN İÇİN ŞEHİT OLMUŞ SUN OĞUL --------------------------+-------------------- ÇOBAN OLDUM KOYUN KEÇİLER YAYDlM YAVRUM ASKER OLDU GÜNÜ NÜ SAYDlM ŞAHADET ŞERBETİNİ İÇ MİSSİN DUYDUM VATAN İÇİN ŞEHİT OLMUŞ SUN OĞUL -----------------------------+---------------------- VATAN BORCU DİYE SENİ YOLLADlM ADlNl YAZDlM YAZMALARA PULLADlM BİRLİĞİNE GÜLE GÜLE UĞURLADlM VATAN İÇİN ŞEHİT OLMUŞSUN OĞUL -------------------------------+---------------------- AL KlNALAR YAKTlM OĞLUM ELİNE YAVRUM DİYE SARlLlR DlM BELİNE KURBAN OLUR DUM BEN O ANNE DİYEN DİLİNE VATAN İÇİN ŞEHİT OLMUŞ SUN OĞUL ----------------------------------+--------------------- BAYRAĞlMlZ İNMEZ HEP DURUR ŞANLl OSMANLl NlN TORUNUYUZ BİZ...

Şehitler İlkokulu 3-C Sınıfından Örnek Davranış

Güzel ve şirin ilçemizin tarihi ve başarılı okullarından biri olan Şehitler ilkokulu 3-C sınıf öğrencilerinden örnek davranışa imza attılar. Minik eller ve pırıl pırıl yürekli olan geleceğin neferleri Okul Müdürü Hasan Hüseyin TEKİN ile  öğretmenleri Emine ACAR önderliğinde, ailelerin eşliğinde ağaç dikmek için yola koyuldular. Kısa bir yolculuğun sonrası ağaçların toprakla bulaşacağı noktaya gelen minik elleri, heyecanla ve mutlulukla hemen fidanlarını toprağa armağan ettiler. Kısa bir günün arından mutlu ve huzurlu bir şekilde evlerine dönen geleceğin neferleri güzel bir davranışa imza attılar. Banaz TV olarak bu etkinliğe imza atmada emeği geçen başta Okul Müdürü Hasan Hüseyin TEKİN olmak üzere Çatak bölgesi şefi Cennet AKÇAN...

Gezici Kütüphane Ahat İlköğretim Kurumları’nda Öğrencilerle Buluştu

Banaz İlçe Milli Eğitim Kurumları'nda 25-31 Mart arası Kütüphanecilik Haftası kapsamında etkinlikler  devam ediyor. Bu bağlamda eğitim ve öğretim alanında başarılı adımlar atan ilçemizin başarılı okullarından biri olan Ahat İlköğretim Kurumları'nda  bir ilk gerçekleştirildi.   Ahat Köyü'nde eğitim öğretim veren Şehit Edip Aybey Ortaokulu ve İlkokulu'nun öğrencilerine bir sürpriz yapıldı. İl Milli Eğtim Müdürlüğü ve İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü'nün katkıları ile  Gezici Kütüphane ilk defa Banaz ilçesinden ,Ahat Köyü'ne Cuma günü öğle saatlerinde ulaştı.  Okul tarafından köy meydanında yapılan 52.Kütüphaneler Haftası kutlama programında İl Halk Kütüphanesi müdürü Hülya YAMAN'a ve Kütüphane personeline Okul müdürü Gülbey YILMAZ  tarafından teşekkür belgesi verildi. Programda haftanın önemini anlatan yazı, şiir ve...

Toplam 8 sayfa, 1. sayfa gösteriliyor.12345...Son »